Isäntä lähti hakemaan pronssimitalia painihommista, joten meikäpoikapa jäi viettämään viikonloppua isosisko Halpan kanssa. Kuvia lauantailta Halon plokissa.

Muutoinhan hommat meni niin, että minä määräsin tahdin, myös mutterihommissa
a-6.jpg

Sunnuntaina kävimme taas paikassa, jossa saa olla irti. Siellä meitä moikkaamaan tuli Aki
"HALO VARO SIELTÄ TULEE JÄÄKARHU MÄ TUUN PELASTAAN SUT IHAN JUST KOHTA"
i.jpg

Halo sano että relaa pentu, son Aki.
"Olette kovin sharmikkaana tänään"
h-9.jpg

Katoin ensin että jes, nyt se sisko ajaa ton veketsiin..
e-1.jpg


Mutta mitä vielä, houkutti leikkiin
f-2.jpg

Kuuluuko kaikilla keltaisilla koirilla olla noin suuri kieli?
c-3.jpg

Minä vain huomautin kielestänne, mutta nyt olen kovin vaatimaton pesusieni
b-3.jpg

Maanantaina sitten käytiin tuon hoitotätin kanssa hoitamassa ihmislasta. Mun ihmishoitotäti sano että siellä on koira.. meikä että antaapa olla oon kingi silti. Mutta eihän siellä mikä tahansa koira ollukkaan, vaan lapinporokoira
"Anteeksi hyvä herra, oletteko te syntyneet tuon kokoisena?"
3-45.jpg

Ai mitenkä niiin oon vielä pieni?
21-3.jpg

Painan kaks kiloo vaille Halo ja se on paljon se
11-17.jpg

Mitäs me jätkät
41.jpg

5-33.jpg

Pikkasen on matkaa Putin saappaisiin :D
6-31.jpg

Hoitotätin huomautus. Aika ihku hoitolapsi, kuuliainen ja kiltti pentupentunen